tirsdag den 25. juni 2013

Savner google reader

Nåh, men jeg er altså ikke særlig imponeret over bloglovin' - måske er det fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge det ordentligt, men jeg synes det er superirriterende, at jeg skal ind på hver eneste blog og ikke bare kan læse indlægget i den "rude", jeg er i. :( Skulle jeg ikke møde større problemer i livet går det nok, men det er bare meget omstændigt nu, i forhold til før. Til gengæld er det selvfølgelig nemmere at smide en kommentar, fordi jeg er tvunget helt ind på bloggens side for at læse indlægget...

Vægttabet går stadig, støt og roligt, men fremad! Her til aften fandt jeg på en "ny" aftensnack som blev rigtig god!
150 gram cheasy skyr
et halvt æble
1 håndfuld små vindruer
4 valnødder
en smule flydende "sød"

Jeg har påbegyndt en større oprydning af kontoret, efter 5 år som studerende er her rimelig mange bøger/noter/papirer/ringbind og andet skrammel + alle hobbymaterialerne, og jeg kan snart ikke finde rundt herinde. :) Det er nu rart at få ryddet lidt ud og op i alle sagerne, men det er også en tidskrævende proces..
God aften!


3 kommentarer:

Thanni sagde ...

Jaa det kan være hårdt arbejde med alt det oprydning, man får jo hurtigt samlet nogen ting og sager sammen. Men også skønt når det er overstået ;)
Jeg synes også Bloglines var lidt træls i starten, men man vænner sig til det..som med så meget andet :D
Ha' en rigtig god dag :)

Linen sagde ...

jeg er bare blevet på google, jeg har altid synes det var fint at læse appetitvækkere på blogs'ene derind i google hvor jeg selv kan oprette indlæg osv. Beklager jeg kan ikke lige gennemskue hvad det hedder. Kan du ikke bare bruge det?

Linen sagde ...

måske hedder det betjeningspanel og læseliste :-)