onsdag den 29. maj 2013

Smoothie

Jeg havde aldrig troet jeg skulle blive fan af smoothies... Konceptet med blendede bær mm., er ikke lige mig, ligesom jeg ikke bryder mig om frugtyoughurt og lignende. Men, i en eksamenstid som den jeg befinder mig i nu, er smoothien altså et genialt koncept. Det tager ikke lang tid at lave, men det er sundt, mættende og nærende. Altså kastede jeg mig ud i det :)
 Som det ses på "loggen" (fra madlog.dk) er denne med blåbær, nektarin og lidt multijuice.

Jeg har også forsøgt mig med blåbær/jordbær/multijucie og banan/nektarin.
Dagens udgave er favoritten so far.

Husk at alle bær fra frost skal koges (jeg skolder dem altså kun...) jf. fødevarestyrelsens seneste anbefalinger.

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Jeg er ikke såååå vild med smoothies..men du har jo helt ret i at det er et godt og nemt alternativ, når man har travlt.
...og nogen gange kan man jo være heldig at falde over en blanding der bliver et hit ;)