onsdag den 5. september 2012

Den der hest..

.. som man skal op på igen, hvor ER den henne?? Jeg leder og leder ;) Pt. er den altså væk! Min sukkertrang er enorm, og fordi jeg føjer den har jeg hovedpine, ustabilt blodsukker og er megatræt - når de 3 ting gør sig gældende, får jeg lyst til sukker! Virkelig smart egentlig .. eller noget! Så jeg kæmper for at holde mig sådan nogenlunde til det jeg ved, er ok at fylde indenbords, og forsøger samtidig at undgå at slå mig selv for meget i hovedet over ikke at overholde det, for det hjælper slet ikke ;)

Nåh, men på min tur i blogland i dag, så jeg en give away som jeg er NØDT til at deltage i - faktisk så meget, at jeg går all in på lodder og det hele! Det plejer jeg ellers ikke at gide, men altså, sådan et par støvler ville da være fantastiske til en snart-uddannet-pædagog (først til juni altså..)

Faktisk er jeg (næsten!) ligeglad med hvilken model, hvis bare jeg kan forkæle mine fødder med sådan et par her til vinter! :) Give awayen findes lige her, måske kunne du også tænke dig et par støvler? Eller i hvert fald muligheden for at vinde dem? ;)

Ingen kommentarer: