mandag den 20. august 2012

Weekend + dag 15

Pyh... slankekur og 30 grader er altså ikke en skøn kombi... ! Når man så smider kvinders månedlige "fornøjelse" (og heraf svedeture, humørsvingninger mm.) oveni, så er det dømt til at gå galt! ;)

Men vi har hygget os i weekenden, og jeg har ikke givet fuldstændig los og spist ALT - bare mere end hvad jeg har brug for. Vi har hverken købt chips eller slik, som ellers plejer at være standartinventar i vores weekender.

Vægten sagde 74,9 i morges, så det er sådan.. okay!? Menstruation smider jo ofte et kg (eller tæt på) oveni hatten, så det er vidst et fint resultat trods alt.

En ny uge er startet, jeg har været i et lidt træls humør i dag, mandag er lang og hård, og så har den tilmed været varm! :S

Imorgen har jeg tidlig-dag, men en venlig sjæl (= vuggestuens leder) har kastet et personalemøde ind, lige efter lukketid - ergo skal jeg møde igen kl. 16.45... fedest...

Måske er det vejen frem??

1 kommentar:

morkaren sagde ...

Ja Anne, det er sku sådan man skal veje sig, Max og jeg har lige taget et billigt grin over din tegning. knus morkaren.