tirsdag den 28. august 2012

Intet nyt er ...

= med intet godt at berette :) I hvert fald ang. kost og motion!

Jeg har haft halvanden uges tid med total minus motivation! Sådan virkelig! Lørdag morgen hvor målet var 74 kg, sagde vægten 74,7. Så - målet blev ikke indfriet, men madindtaget taget i betragtning har jeg vidst ikke noget at være utilfreds med!

I dag har jeg spist alt for mange flødeboller - og mens jeg spiste den sidste, blev jeg så led ved mig selv.. Ikke led nok til en af de der "NU - er - det - altså - NU!" taler, man (jeg!) af og til holder for sig selv, men nok til at det generede... Lige pludselig syntes jeg, at jeg skulle ud og løbe, og det har jeg så lige været - for første gang på den her side af juli måned!

Det gik ok - 1,61 km på 14 minutter. Hverken overvældende tempo eller distance, men jeg kom ud og af sted! Og jeg sveder! :) Jeg skal cykle på arbejde imorgen og torsdag, efter en uges pause. Jeg har cyklet kortere ture den sidste uges tid, fordi cyklen passer bedst med de næste to dages arbejdsplan, giver jeg den et forsøg. Så kan jeg altid tage bussen fredag, hvis det går helt skidt!

Så - jeg er på igen! Jeg logger ikke min mad, det er simpelthen for meget at overskue oveni praktikken, men jeg ved jo godt hvad der skal hældes indenbords (og at jeg ikke skal sulte), så det burde kunne lade sig gøre!

4 kommentarer:

morkaren sagde ...

Åee stakkels lille dig Anne, den med flødebollerne kender jeg alt for godt, jeg er nød til at lade være med at købe flødeboller for jeg helmer ikke før den sidste er væk, og så sidder jeg der og er ved at brække mig og med den dårligste samvittighed. påen igen Anne og lad Felix få flødebollerne. knus morkaren.

Annette sagde ...

Nu må du altså holde ud, du var så godt i gang. Men der skal jo også være plads til at synde en enkelt gang imellem.
Jeg er ikke så god med kommentarerne, men jeg læser skam med - og beundrer din udholdenhed - normalt !
Fortsat held og lykke med projektet - fra en der burde tage sig sammen til samme omgang.

Mette sagde ...

You can do it! Sejt, at du er i gang igen og flot med løb. Vægten skal nok komme...

Thanni sagde ...

Op på hesten igen! ;) - og super at så småt er begyndt at løbe :)