mandag den 13. august 2012

Dag 8

Puha, hårdt at starte efter weekend! Vægten sagde 76 kg lige ud i morges, så det er et tab på 600 gram. Det er ganske okay (men ville være sjovere - og hårdere... - hvis det var mere!!)

I dag har jeg taget bussen til og fra arbejde, simpelthen for lige at give mine ømme knæ en pause fra cyklen. Det løste eftermiddagsmadsproblemet, for så kunne jeg lige tage lidt frugt/grønt i bussen på vej hjem..

Dagens menu:
Morgenmad: Ymer med rugbrød og brun farin
Formiddag: Kanelknækbrød, gulerødder og vindruer
Pæd. måltid: Risengrød (UDEN smørklat..)
Frokost: ½ rugbrød med hamburgerryg, ½ rugbrød med rullepølse, agurk og gulerødder
Eftermiddag: 1/3 af en skive bondebrød med skrabet smørreost, gulerødder og vindruer
Aftensmad: Laks, kartofler og cremefraiche dressing med dild og tomat

Jeg har endnu en hovedpine/migrænedag, jeg skal heldigvis til kiropraktor imorgen, det håber jeg kan hjælpe lidt på sagerne. Jeg har netop læst i søndagsavisen, at det omskiftelige vejr er skyld i mange hovedpiner/migræner pt.... Og det er der jo desværre ikke så meget at gøre ved, men træls det er det da!

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Der er da næsten ikke noget så træls som migræne - så føler med dig og håber det kan hjælpe hos kiropraktoren :)
..næ måske er 600 gr. ikke meget - men pilen vender da den rigtige vej: nemlig nedad :)

Mette sagde ...

Du er SEJ! Du har været syg for pokker - det er så flot, at du har tabt dig! Og god ide at give knæet ro.
Hep hep hep!!!

Og et knus!