søndag den 12. august 2012

Dag 7 (weekenden!)

En skøn weekend er ved at nå vejs ende! Vi har grillet, været i Legeparken (en gratis park med store sandkasser, gynger, små robåde osv., alts sammen gratis, her i Kolding), cyklet tur med ny cykelstol og -hjelm, set OL og jeg har også nået at hækle lidt og kigge lidt på tæppet (som mangler tre lapper, og derfor ikke kunne lægges op endnu.. dem må jeg lige have klippet ;) )

Maden er ikke værd at skrive noget om - jeg har vejedag imorgen, og er på forhånd deprimeret over udfaldet, så fra imorgen bruger jeg madlog.dk. Jeg har brugt den før, og jeg synes det er en genial side. Jeg kan leve af kinderæg en hel dag hvis jeg vil det, blot jeg indtaster kan jeg se hvor mange af mine tilladte kcal jeg har brugt (mætheds- og næringsværdien kan diskuteres - det er blot et tænkt eksempel ;))

D. 25. august skal vi til 90 års fødselsdag (en 40- og 50 års, slået sammen) så jeg vil gerne lige give den en skalle inden da. Og det er jo bare med at beslutte mig for det, så kan det lade sig gøre! ;) Derfor sætter jeg et konkret mål, i fuld offentlighed, i håb om at det er motivation nok til at hanke op i mig selv. Der er 13 dage til festen, altså lige knapt 2 uger, og mit mål er at ramme 74 kg lige ud, d. 25. om morgenen. Jeg ved jo ikke om - og i så fald hvor meget - jeg har tabt mig i denne uge, men med mindre jeg har taget på, er det max 2,6 kg på de 13 dage - dét kan jeg godt, hvis jeg strænger mig an! ;)

(ellers må jeg tune ind på bloggen og kigge lidt på ovenstående billede.... :o))

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

De gratis glæder er ikke de værste :)
Håber vejningen er positiv imorgen - og selvfølgelig kan du nå dit mål inden fødselsdags-halløjet!
You go girl!! ;)

morkaren sagde ...

Uha, Anne, sikke dog er skræmmebilled. knus morkaren.