fredag den 10. august 2012

Dag 5

Hm.. nåh, det med maden er vidst ikke gået heeelt godt i dag :) Jeg er simpelthen så sulten hele tiden, men altså, det kræver immervæk også noget brændstof at cykle så mange km lige pludselig, ifht. slet ikke at røre sig. Alene jobbet i en vuggestue, er jo langt mere aktivt end livet som studerende, så i dag har jeg spist så jeg følte mig mæt, men ikke proppet. Jo jo, jeg kunne have spist bedre og sundere ting, men det kommer! :)

Morgenmad: A38 med fiberdrys (thank god jeg snart har spist den liter A38, NU er det ikke spændende morgenmad længere...)
Formiddag: 1 æble og et rundstykke med smør
Pæd. måltid: Lidt pasta med "cowboygryde" samt lidt ærter og majs
Frokost: 1 hjemmebagt pizzabolle, 1/4 agurk, 2 små gulerødder
Eftermiddag: 1 gulerod og en gammeldags med 3 kugler.. (og den var GOD!) :)
Aftensmad: Tacoskaller m. diverse tilbehør
Aften: 10 stykker vingummi

Dagens mortion: 13 km cykel

Alle firkanter er klippet til det, som Thanni ganske rigtigt har gættet er et nyt tæppe ;) Hvem skulle have troet... ;) Desuden er jeg ved at hækle ugler til en barnevognskæde, og skal også have gang i et par suttekæder; alt sammen bestillingsarbejde men på den sjove måde! :)

Rigtig god weekend!

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Jeg synes det er super fedt, at du er så ærlig omkring hvordan det går med maden og det hele...og selvfølgelig var den gammeldaws med tre kugler GO' ;)
....ja hvem skulle ha' troet du kastede dig over endnu et tæppe :D - men glæder mig til at se hvordan det ender med at blive :)
Ha ' en skøn lørdag i solskin for en gang skyld ;)