torsdag den 9. august 2012

Dag 4

Spørgsmålet om bus vs. cykel i dag løste sig på "magisk" vis.. jeg vågnede nemlig med migræne! Det er godt nok træls så tidligt i forløbet :( Men der var heldigvis ingen sure miner over min sygemelding, kun ønsker om god bedring! Jeg fulgte Felix i vuggestue og skyndte mig hjem i seng efter at have taget piller. Da jeg vågnede efter 3 timer gik det langt bedre, det trykker dog stadig lidt i hovedet... Jeg er raskmeldt til imorgen, og forhåbentlig også klar til at springe på cyklen!

Dagens menu:
Morgenmad: A38 med fiberdrys
Frokost: ½ rugbrød med let frikadellepølse og agurk + 1 müslibar
Eftermiddag: Havregrød lavet på vand, med en teske smør og kanelsukker (og en delemüslibar med Felix)
Aftensmad: Burgerking

- den opmærksomme læser vil straks se, at aftensmaden ikke er lige efter slankebogen! Vi har købt ny bil i dag - virkelig impulshandling, ovenpå en masse reparationer af den vi har nu (som trods alt er fra 08) og det havde vi lyst til at "fejre". Jeg er klar igen imorgen - der skal jo stadig være plads til de sjove ting, uden at det betyder alt er spildt! ;)



Rigtig god aften!

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Øv øv med sådan en gang migræne - håber du er fit for fight igen imorgen :)
...og tillykke med den nye bil - det var da osse værd at fejre - og en enkelt gang BurgerKing kan da vist ikke ødelægge intentionerne og resultaterne :)

Vranda sagde ...

Jo tror netop som du siger at der også skal være plads til de lidt sjove ting... Ellers bliver det jo virkelig surt, og det skal det bestemt ikke være... For så tror jeg ikke man kommer nogen vejne..

Charlotte sagde ...

Øv med migrænen. Det er bare ikke sjovt.
Men hurra for at du holder ved. Og lidt synd i ny og næ gør vel ikke så meget, da du hurtigt er oppe på hesten igen. Til de sene dage, hvor du bliver sulten når du har fri, kunne du så ikke have et æble/banan/mandler eller lignende i tasken som du lige kunne hapse?
Pøj pøj med det.

Mette sagde ...

Ih øv med migræne! Det kan sagtens være din krop, der begynder at reagere på ikke at få sukker osv. Tag det som et tegn på, at du er på vej ind i en sundere livsstil (hilsen hende den hellige der også har haft hovedpine (dog ikke migræne) en hel uge)
Og skidt med Burger King - det kan dælme også blive for surt at være på kur!