fredag den 17. august 2012

Dag 12 - mere snyd

Jeg har snydevejet igen i dag... og nu vil jeg godt afsløre, at der stod 74,1 i morges... det er jo altså rimelig vildt faktisk.... det er 1,9 kg siden mandag... Jeg forventer at der er røget lidt på igen mandag morgen (om ikek andet, så for ikke at blive skuffet) men det går da rimelig meget den rigtige vej!

Jeg har ikke spist superfornuftigt i dag, men til gengæld fundet en løbeapp til min telefon, som kan lære mig at løbe de berømte 5 km på 8 uger.. Jeg regner med at tage den i brug søndag! :)

Dagens menu:
Morgenmad: 1 stykke rugbørd med nutella (barnets far har nemlig givet det sidste af min ymer til barnet....!)
Ekstra morgenmad (ups..): 1 skive brød med skrabet smør + ost
Formiddag: 1 rugbrødsbolle af en art, med smør og ost + vandmelon
Frokost: 1 müslibar
Eftermiddag: 1 gammeldags med 2 kugler og guf, minus den del som Felix spiste..
Aftensmad: risengrød

Dagens motion: Ca. 6 km på cykel, Felix og jeg har været til kultur"nat" i byen. Lillenørderne fra DR1 (alletiders geniale børneprogram som voksne faktisk også kan holde ud at se) var i byen, der var livemusik flere steder i gågaden, danseopvisninger osv. Vi cyklede derned, fandt et par nye sko til drengen, hørte musik, spiste is og fik en ballon :) Superhyggelig eftermiddag! Omend nok lidt "hård" ved slankekuren men altså ;)

Rigtig god weekend! Vi skal bare være Jørn og jeg imorgen, da Felix skal være sammen med sin mormor hele dagen. Så allerede nu kan jeg godt spå om, at den står på cafémad og lignende skidt! ;)

2 kommentarer:

Mette sagde ...

Du er SEEEJ Anne! Hold fast det er flot! Og held og lykke med løbeapp'en. Er pt igennem uge 4, og det kører bare! Den er simpelthen genial

Charlotte sagde ...

Synes det lyder godt med løbe app'en. :) Godt gået med vægttabet -