torsdag den 16. august 2012

Dag 11 - snydevejning

I kender det sikkert godt; egentlig skal man kun veje sig én gang om ugen, men ca. midtvejs i ugen, fx torsdag.., er man alligevel nødt til lige at se om der trods alt er sket bare en lille smule?

Jeg gør det i hvert fald, næsten konsekvent, i dag var ingen undtagelse. Og det er så sandelig gået fint siden i mandags - jeg venter med en konkret vægtopdatering til på mandag, men det gav lige lidt blod på tanden! :)

Jeg har haft min første vejledning i dag, og fik virkelig meget ros og alle læringsmål godkendt uden videre. Lækkert! I eftermiddags kørte vi ud til mine svigerforældre så de kunne se vores nye bil (og give aftensmad) og er næsten lige kommet hjem derfra.

Dagens menu:
Morgenmad: Ymer med rugbrød og puddersukker
Formiddag: ½ skive rugbrød med nutella
Pæd. måltid: en kvart rugbrød med meget lidt frikadelle
Frokost: Vandmelon og ½ skive rugbrød med nutella
Eftermiddag: Grøntsagssuppe og bolsjer (dog ikke blandet....)
Aftensmad: Bøf, kartofler, bearnaise og salat. Jeg begrænsede mig gevaldigt, 3 små kartofler, 1 bøf og salat. Øjnene kunne godt have klaret 2. portion... ;)

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Godt du fik lidt blod på tanden med "snydevejningen" ;)
Er da spændt på hvordan det så ser ud på mandag ;)

Thanni sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.