onsdag den 15. august 2012

Dag 10

Ahh, onsdag er dejlig, for når onsdag er slut, er der mindre end halvvejs til weekend. Det er da logik? ;) Så er det bare trist at have meget sent fri om onsdagen, men skulle det blive mit største problem, går det såmænd nok også! ;)
Jeg har fået ros af min vejleder i dag, og det var virkelig tiltrængt! Altså jeg har fornemmet at de synes jeg klarer det fint osv., men det er jo ret svært at være objektiv omkring sin egen indsats. Men i dag fik jeg lige et par "uden for vejledning mm." ord med på vejen, de faldt lige på et lidt tørst sted, så det reddede i hvert fald min dag! :)

Jeg er øm i kroppen, efter kiropraktorturen igår, faktisk føles min ryg fuldstændig ødelagt, men jeg ved det er sådan dagen efter, så jeg var forberedt på det!

Dagens menu:
Morgenmad: Ymer med rugbrød og puddersukker (jeg er ikke træt af det endnu.. ;) )
Formiddag: ½ rugbrød med hamburgerryg, vindruer og gulerødder
Pæd. måltid: kødboller i tomatsovs (2 bittesmå kødboller!) og lidt pasta
Frokost: 1 stykke rugbrød med kartofler, mayonaise, ristede løg (DE tæller så rimelig vildt i kcal regnskabet, så jeg glæder mig over at jeg nød maden og vi ikke har flere kartofler...) salt og peber. Gulerod og vandmelon
Eftermiddag: 1/4 rugbrød med leverpostej og agurk, lidt vandmelon
Aftensmad: fuldkornsbulgur med grøntsagssuppe-sovs og farsbrød til.

Alt i alt en ganske udmærket dag, som dog ville give en ekstra stjerne i bogen hvis jeg løb en tur... jeg har overvejet det, ret meget endda, og jeg er ikke helt afklaret endnu.... ;)

2 kommentarer:

Vranda sagde ...

Det lyder til at have været en god dag.. også selv om du evt. ikke kom ud og løbe

Thanni sagde ...

Dejligt at du fik noget positiv feed back af din vejleder :)
Jeg er selv vejleder på mit job, og ved hvor meget det betyder for vores praktik elever.
..og selvom du ikke lige kom ud at løbe så har du da vist haft en fin dag :)