mandag den 23. april 2012

Vinder!!

Jeg har først trukket vinderen i dag, for jeg havde sat fristen til igår, men uden tidsangivelse. Derfor syntes jeg, det var mest fair at lade kommentarer afgivet HELE d. 22. gælde. :)

Der var 25 deltagende og det gav i alt 80 lodder. Jeg fik også et par nye læsere, hvis blog jeg har snuset lidt til og glæder mig til at følge.

Jeg har brugt random.org til at udtrække en tilfældig vinder. Den gav mig tallet 13, og dermed vinder Thanni
(jeg beklager den manglende billeddokumentation, og håber I tager mine ord for gode varer - jeg kom først i tanke om det, da Random.org var lukket ned igen..)

Thanni, send mig en mail på annejespersen1986 @ gmail.com (uden mellemrum) - så finder vi ud af hvordan dit navneskilt skal se ud.

Skulle der sidde nogle, som brændende ønsker sig et skilt skal I endelig kontakte mig. Priserne er efter sigende favorable og leveringstiden er kort pt. ;) 

Tak fordi I legede med, og rigtig god ny uge!

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Næææ..hvor er jeg super glad for at jeg blev den heldige! :)
Jeg tygger lige lidt på farver osv. og så får du en mail.
1000 tak :)

20 timer sagde ...

Tillykke til Thanni :)