torsdag den 12. april 2012

Give away :)

Denne gang er det en hjemmelavet give away, istedet for materialer til selv at lave noget :) Nemlig et navneskilt efter eget valg! Nedenfor er 5 eksempler på hvordan det kan se ud! Der er nemlig helt frit valg, ligesom man kan vælge et skilt med teksten "køkken" eller lignende istedet for et navn.
 "Anton" med Toy story figurer
 "Emmelie" med blomster og bling
 "Johannes" med jungledyr
 "Maria" med ugler
"Oliver" med Peter Plys.

Navneskiltet laves efter ønske og med indflydelse på følgende ting: størrelse (dog max 30 cm. i længden), skrifttype, farve, figur/div. pynt.

For at deltage skal du lægge en kommentar til dette indlæg. Det giver 1 lod.Melder du dig som fast læser (eller er det i forvejen), får du 2 lodder mere.
Hvis du derudover laver et indlæg på din blog om give awayen får du yderligere 3 lodder.
(det er ikke nok, at lave en gadget i sidebaren om give awayen, det skal være et indlæg som dog gerne må handle om andre ting også :))


Fristen for deltagelse er søndag d. 22. april. Der må påregnes en uge til fremstilling af navneskiltet.
(Ved bestilling af flere navneskilte, gives 25% på alle navneskilte, bestilt sammen med give awayen, dog må der påregnes længere fremstillingstid)


Jeg håber I har lyst til at lege med!

25 kommentarer:

Astrid sagde ...

Hej Anne!
Nogle flotte navneskilte du har lavet. Muligheder for at vinde en kan jeg da ikke lade gå fra mig.
Jeg har også meldt mig som fast bloglæser.
Knus Astrid.

Thanni sagde ...

Jeg leger gerne med! :)..og gad i den grad godt være heldig at vinde sådan et navneskilt - det ku' jo lige passe til mit barnebarn når hun lige om snart skal have eget værelse ;)
Kommentar+fast læser+ lige om straks et blogindlæg...jamen altså så mange lodder!! :)

Helle sagde ...

spændende med nyt navn Anne.

Kathrine sagde ...

Yay! Har beundret dine navneskilte meget... Så sådan et vil vi gerne vinde :-)
Jeg er med på 2 lodder :-)

Gitte L. R. sagde ...

Jeg støtter selvfølgelig op om det her :) Og det har intet at gøre med at Alexander ville elske sit navn på hans dør ;)

metchenh sagde ...

Jeg er med på to lodder Anne pande.
Kram fra Mette og Flipper.

Tina Rasmussen sagde ...

Ja er da helt klart med!
Mangler et skilt til Mikkel!!!
Og skulle jeg være heldig er jeg nok nødt til at købe et matchende til Liva :D

Jeg har kommenteret, er fast læser og har lavet et indlæg på min blog
http://miraklerne.blogspot.com/2012/04/se-lige-annes-give-away.html
Så masser af lodder til mig :D

Helle sagde ...

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en fin give away.
Jeg deltager med 3 lodder.

Link til indlæg: http://dyreglad-pige.blogspot.com/2012/04/endnu-en-skn-en.html

www.dyreglad-pige.blogspot.com

pholt sagde ...

Ih,sådan et vil jeg gerne have

Bernadett sagde ...

Your game is on my blog,down there.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com
Greetings
Bernadett
BL betikarauski
FB
Bernadett Rauski

Camilla A. sagde ...

Hvor fine de er:)
Kommentar + fast læser.
(kattemilla@hotmail.com)

kristina sagde ...

Jeg snupper 3 lodder (kommentar+fastlæser)... Lækker præmie...

20 timer sagde ...

Ihhh Anne, det er en skøn Give Away, som jeg deltager i med hele 3 lodder :)
Så er der kun tilbage at krydse fingre :)

bykirsti sagde ...

jeg er med på 2 lodder (:

kig forbi mine 2 giveaways

SuperPrinsessen sagde ...

Fast læser + kommentar

Jeg har givet dig en award - læs mere på min blog :-)

BedstesBlog sagde ...

Jeg vil meget gerne prøve lykken med et enkelt lod!

Randi

lapappilon sagde ...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
3 lodder
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

Anette sagde ...

Sikke nogle flotte navne skilte - jeg er med på 1 lod :)

Regina sagde ...

Sikke en fin give away!
Jeg snupper 2 lodder :-)
Kh Regina

Stella sagde ...

Fin give-away.
Hvis jeg har forstået det rigtigt så er jeg med på 6 lodder.
Kommentar + fast læser + indlæg på min blog.

Karina Stelmach sagde ...

Har været forbi før, men nu er jeg også fast læser.. :)

pernille sagde ...

Ej hvor er de fine - nogen man kan bestille hvis man ikke er så heldig at vinde? Melder mig lige som fast læser

Amanda sagde ...

Ej hvor er det fint ! Kunne være lækkert at vinde!

Amanda

Roenlund sagde ...

jeg smider også et lod i puljen, de er så fine de navneskilte :-)