onsdag den 11. april 2012

Færdigt tæppe

Som desværre ikke kan fremvises endnu. Det er en barselsgave og jeg ved ikke om moderen kigger med herinde. Men i hvert fald er det færdigt, og det er blevet godt - lige som jeg gerne ville have det. Ligeså er storesøstergaven til samme familie, mere om den en anden dag.


Jeg har valgt at skifte bloggens adresse, da jeg jo efterhånden skriver ligeså meget om Felix - minilix - som om kreative ting. I anledning af det nye navn er jeg ved at arrangere en lille give away, som jeg desværre ikke har billeder til at præsentere her fra mobilen.


Det er trægt med mine kommentarer for tiden, Felix skranter og har gjort det længe og nu har jeg fået æren af en omgang bihulebetændelse.. Til den unge mands forsvar, er han ikke særlig pivet når det kommer til sygdom - det er en anden snak med mig, jeg har ret ondt af mig selv ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer: