onsdag den 18. april 2012

At gå i små sko!

Fordi man har små fødder :)
Nåh, og så små er de vidst endda ikke engang, en str. 21 er nok meget normalt til en 1 årig dreng. (til sammenligning var mine første sko, jeg fik, da jeg kunne gå som halvandet årig, en str. 18... )

Faktisk synes jeg det er nogle megakedelige sko. Altså begge modellerne. De sidder rigtig godt på Felix' fod, og det må jo siges at være det vigtigste. Men der var godt nok ikke et stort udvalg - jeg glæder mig til jeg kender hans fod og behov lidt bedre, så jeg kan skoshoppe til ham på nettet :)


Her et par kondisko. Det er jo en videnskab at købe sko til en så lille størrelse, især fordi han ikke heeeelt går endnu. Men jeg spurgte i skobutikken, og de fortalte, at når børnepengene er tikket ind d. 20 i denne måned, så ryger det meste af det de har... :-O De ville dog rigtig gerne råde og vejlede, så jeg fik nogle sko nu, som også kan bruges om 3 mdr., uden de selvfølgelig kan garantere for hvordan Felix vokser. Så det takkede vi ja til, og mishandlede det stakkels barn, med prøvning af indtil FLERE par sko.. tsk tsk






Jeg havde forelsket mig i sidste års (åbenbart) sandalmodel fra Ecco, men de var naturligvis ikke i Barnets str. og så må man jo nøjes...
---
Nok om det! Den lille fyr som skal modtage tæppet jeg endnu ikke kan vise, skal da også have lidt gejl til vognen! Jeg har hæklet en pingvin til ham, og selvom vi endnu ikke har besøgt ham, fordi Mor har brug for lige at komme til hægterne ovenpå en hård fødsel, så flasher jeg Pelle Pingvin alligevel.  






Altså - JEG kan jo godt se det er en pingvin. Og dem findes der heldigvis usandsynligt mange arter af, for den her ligner i hvert fald ikke den fra bogen ret meget. :) Det er megasvært at hækle i sort garn synes jeg, jeg kan ikke se maskerne ordentligt.. :( Det kommer forhåbentlig med øvelsen!

Tak for besøgt - husk give awayen, der er frist på søndag!

2 kommentarer:

20 timer sagde ...

Jeg synes, at skoene er fine :)
Men det er noget af et gedemarked at skulle finde noget, der passer, når nu barnet ikke kan sige noget klogt :)

Og jeg kan sagtens se, at det er en pingvin, den er enormt kær!
Glæder mig til at se det hemmelige tæppe :)

Thanni sagde ...

Altså jeg kan godt se at det er en pingvin! :D - og den er super sød.
Kan godt huske hvor svært det er at købe sko til de der små fødder....og tænk så på hvor hurtigt de vokser til en størrelse 45 *G*