mandag den 12. marts 2012

Jeg har fundet endnu en blog

Der sker en masse med min reader for tiden, for jeg falder over den ene syblog efter den anden og er nødt til at tilmelde mig som læser. Ligeså her, hos Xo ein ding hvor der tilmed er en lækker giweaway igang.

Det er ikke fordi jeg ikke gider scrappe længere, der er bare så mange andre ting jeg OGSÅ gerne vil! :) Så lige nu fungerer "lidt-af-det-hele" konceptet for mig, pt. er jeg i gang med et syet babytæppe, en hæklet suttesnor, jeg vil gerne lære at flette tasker, og kort og layouts er altid igang - i hvert fald i mit hoved :)

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Jeg synes det er skønt at du har lyst til så mange forskellige ting - som jo alligevel er flere sider af samme kreative tendenser ;)
..og så ser bloggen du har fundet jo spændende ud - håber du er heldig med give-away'en :)