torsdag den 1. marts 2012

Forår! Og kage :)

Den første officielle forårsdag! Jeg fornemmer en solstråle gennem tagvinduet på kontoret, men når jeg kigger ud er himlen bare grå - dansk forår! :)
Da min lillebror blev 22 år i februar lavede jeg en lagkage til ham; med skildpaddecreme og passionsfrugtmousse, smurt op med nutellasmørcreme og beklædt med hjemmelavet fondant. Jeg skal øve mig, da det lille Felixbarn naturligvis skal have ligeså fin kage til sin første fødselsdag :)
 Skildpaddecreme in the making... 


 Hjemmebagt drømmekage til bunde, delt i tre, via et godt tip fundet i blogland :)


 Samlet, med et lag skildpaddecreme og et lag passionsfrugtmousse og klar til at blive smurt op. Det er mellemlægspapir der er mellem fad og kage, det er nemt at trække væk fra når den er smurt op, og så er fadet pænt og rent.

 Smurt op
 Beklædt med fondant

 Indeni (næste gang skal bundene være lidt tyndere...)
I mangel på tid og fantasi brugte jeg resterne af nutellasmørcremen til at skrive på og dekorere kagen med. 

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

uhmmmm den ser og lyder bare for lækker - kan man måske få opskriften - den kunne jeg nemlig godt tænke mig at prøve :)

Tina Rasmussen sagde ...

Århh ååårhh ååååååårhhhhh

Laura, sagde ...

Wow SÅ fin!! Men hvordan smagte den, Anne?!! Den lyder virkelig lækker :-)

Karina Beck sagde ...

Hold da op hvor både lyder og ser det godt ud!!!!