fredag den 3. februar 2012

Når ting lykkes!

Følesen af noget der lykkes, er svær at sammenligne med noget, for det er så rart! :) Jeg har opgivet samtlige hækleprojekter indtil dags dato, hvor det rent faktisk er lykkedes mig at færdiggøre noget!

Et etui til min mobiltelefon! Jovist er det fyldt med fejl, og jo, det skriger muligvis lidt "Anne, 7. klasse", men hey, sådan opfører flertallet sig på seminariet faktisk, og sidst men ikke mindst, kan jeg være rimelig meget i tvivl om, hvorvidt det her knap-løsningskoncept fungerer i længden - altså om jeg bliver træt af det!

Men det er lavet, og det blev som jeg forestillede mig, og jeg har mod på at fortsætte med at hækle...  

Stroppen ER syet skævt på, men det er for at stikket til høretelefoner kan komme i, når telefonen er i etuiet ;) 


Tak for besøget - herinde er stille, men ude i virkeligheden kører vi med fuld fart! Det er dejligt, og lidt overvældende på én gang!
Rigtig god weekend!

6 kommentarer:

morkaren sagde ...

Ja, det er en god fornæmmelse når noget bliver som man forestillede sig, og dit etui er da blevet flot og farverigt, jeg kan ingen fejl se, og det beskytter din mobil.
knus morkaren.

Ditte sagde ...

Anne 7. klasse er lige mig :) Elsker den naive stil og farverne er skønne, så klø endelig på med projekt hækling. Rigtig god weekend :)

Thanni sagde ...

Det er nemlig en dejlig følelse når noget lykkes - og man rent faktisk er glad for resultatet! :)
...så nu kan du roligt kaste dig ud i nogen flere hækleprojekter ;)
Ha' en skøn weekend :)

Annette / aka sagde ...

Det er altid dejligt når noget lykkes.
Og den er da flot, festlig og farverig - og det kan man jo godt trænge til nogen gange.
Klø du bare på med mere hækling.
God weekend.

Laura, sagde ...

Godt hæklet Anne :-) Jeg håber I har det godt i jeres lille trekløver!

Anjashobby sagde ...

Jamen det er da skøn sååååå lækre farver.
Anja