onsdag den 8. februar 2012

Fødselsdagsinvitationer (mange billeder)

Hvem skulle have troet det? Lige om lidt (1,5 mdrs. tid) bliver lille Felix et år... ?! I den anledning har jeg banket nogle invitationer sammen, sådan lidt hurtigt, men jeg er faktisk blevet ret glad for dem. Da der ikke er to ens, har jeg valgt at lægge billede ud af dem alle sammen - bare sådan fordi! De er udelukkende lavet af rester, derfor de forskellige farver/papirer/baggrunde. Broderigarn, en knap, ministickers og en lille bling. :)
Tak for besøget! Jeg får ikke rigtig kommenteret for tiden - jeg skal lige lære at fordele min tid ordentligt igen ... 

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er de blevet søde! - super detalje med garnet og knapperne :)
...og det er jo dejligt når man kan få nogen af sine rester i brug.
Ja tiden går alt for stærkt når først man har børn - så det er med at nyde dem mens de er små ;)

Annette / aka sagde ...

Jeg synes, det er mærkeligt, at I skal holder 1 års fødselsdag allerede. I har jo lige fået Felix.
Hvor blev det år dog af ?

Og sikke søde, kreative, sjove invitationer. Og sikke mange ! Der skal nok være stor fest...uha det er hyggeligt.

Tina Rasmussen sagde ...

Hej Anne

Jeg har modtaget en blogaward og sender en videre til dig.

Du kan læse mere her

http://miraklerne.blogspot.com/2012/02/blogaward.html

Lone T Ørnstrup sagde ...

Det er da skønne invitationer - specielt når man tænker, at det er lavet af "rester" ... og selvom de ikke er ens, kan man sagtens følge den "blå" tråd i dem :)

En ide jeg da godt kunne finde på selv at bruge en dag, hvor jeg får behov for invitationer ;)