lørdag den 21. januar 2012

Manglende billeder

De manglende billeder rundt omkring på bloggen skyldes, at jeg har fået en smartphone. Den fletter mit picasa webalbum (som jeg ikke anede jeg havde) med min gmail konto på telefonen (uden at jeg sagde ret meget ja til det.... ;) )

Nu skal den 22 dage gamle telefon til reperation og jeg kunne ikke finde ud af, at u-flette picasakontoen med telefonen. Jeg er lidt skeptisk ang. personlig data på en telefon som sendes ind, så derfor har jeg været nødt til at slette albumsne direkte fra picasa...

Måske bliver der styr på det - måske ikke!

Virkeligheden banker på døren - jeg starter i skole næste onsdag, altså om halvanden uge og det kommer til at ramme blogge-tiden! jeg lukker ikke bloggen, men her bliver nok lidt (endnu mere) stille!

Rigtig god weekend

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Uha det er slet ikke nemt med al den nye teknik ;D ...jeg er ikke nået til en SmartPhone endnu...og tror da osse det varer en rum tid inden det kommer så vidt ;)

Annette / aka sagde ...

Ja, jeg har jo ingen problemer med sådan en fin tlf. Min mobil er fra tiden inden der kom kamera i telefonen. Men den virker og jeg kan finde ud af den....haha.

Jeg kunne pludselig ikke lægge billeder på min blog, og det viste sig at det var fordi Picasa lagrede alle de billeder jeg har på min computer. Så jeg havde opbrugt min gratis kvote og måtte købe mere plads hos Google. Godnok kun for 5 Dollars - men dumt at man ikke selv bestemmer.

Rigtig god arbejdslyst, når hverdagen starter igen.
Og bare rolig - vi er her, når du igen har overskud til at blogge.