torsdag den 1. december 2011

Vinderen!

Så er der fundet vindere! Der var rigtig mange kvalificerede gæt på "dimse-forbruget" til monogrammet! Nogle ramte mere rigtigt end andre, og faktisk var hele 4 personer under 10 fra at gætte rigtigt. Men én ramte tættere end de andre, nemlig Mette som gættede på 169. Mette har ikke nogen blog, så jeg kan ikke linke til hende - men jeg håber hun kigger forbi, så hun kan vælge om hun vil have pakken med grønne/blå knapper og brads, eller den gule/lilla/røde/orange pakke med knapper og brads.

Det her er faktisk F'et jeg har tegnet efter på monogrammet. Jeg måtte hellere skrive ned løbende, men kom først i tanke om det, da jeg havde brugt 80 knapper og 69 brads. Så derfor sad jeg og skrev ned efterfølgende, og noterede når jeg havde brugt ekstra. Det blev til 81 knapper og 84 brads - i alt 165 enheder!

Og så til give-awayen som tak for faste læsere, kommentarer og links til min blog. Jeg havde skrevet alle deltagere op i word, og skrevet navnet det antal gange som personen havde lodder.
 
Så gik jeg på www.random.org, og indtastede minimumsværdi og maximumsværdi  og bad den "generate" - og vupti!

Nummer 31 vandt give-awayen! :) Det er Charlotte, så vil du være sød at sende mig en email med navn og adresse på anne-jespersen(@)ofir.dk (minus () ) - så sender jeg hurtigst muligt pakken af sted. :)

Rigtig glædelig første december! Lille Felix er 8 mdr. i dag, og om lidt får vi besøg af sundhedsplejersken som skal måle og veje ham, og så er det vist det! :)

Løsningen på gårsdagens krise bliver nyt garn og nyt mønster! Jeg kunne sagtens trævle op og lave om, men det kommer garnet jo ikke til at kradse mindre af. Så det er istedet dømt til kommende barnevognstæppe til en lille sød baby, som ankommer engang i foråret (IKKE her hos altså!!) :)

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Tillykke til de heldige vindere :)
....Godt du er kommet ud af garnkrisen ;) ...og glædelig 1.december til dig :)

Mette sagde ...

Heej.. Er det mig der har vundet?
:D