lørdag den 10. december 2011

Gør det enkelt! :)

Ih det er så dejligt at blive forkælet! Vi fik en "julepakke" i sidste weekend af min mor og stedfar. Slik og biogavekort og barnepige til lille Felix! Så skønt - vi glæder os meget til at bruge det.
- og tro det eller ej, slikket er ikke spist endnu!
Og så årets adventsdekoration.. Ja, faktisk er jeg endt med at blive helt glad for den - også selvom jeg skulle have undværet de fine Medusa juletal-rensdyr! For helt ærligt, så nødvendige var de vist heller, for at holde styr på 4 lys ;)

Nu skal vi lige straks have gang i endnu et lys, jeg synes virkelig denne december går stærkt! Jørn har juleferie fra på tirsdag, ca. kl. 14. Onsdag skal vi til opstartsmøde i den vuggestue hvor Felix har fået plads fra 1. januar, og derefter vælter det ellers bare ind med hyggelige planer og lige pludselig er det juleaften!

7 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Uha, de elge, var jeg faktisk ved at købe, da vi var på Lolland i sidste måned - og jeg er ellers slet ikke til Medusa! Men deres elge - mums! De er da bare får skønne.

morkaren sagde ...

Sikken en sjov ide med de elge med numre på og så kan de jo genbruges til næste år. v.h. morkaren.

Annette / aka sagde ...

Det er da nogle sjove elge med nummer på. Og flot dekoration med alt det naturmateriale.
Ja, december går helt sikkert hurtigere end normalt. Det kan vi godt blive enige om.
God 3. søndag i advent.

mariaseventyr sagde ...

Ej hvor en lækker gave - så skal I rigtig hygge :) Flot dekoration og super søde elge.
Og fedt at høre at du var glad for Netters - det er virkelig fantastisk. Elsker det faktum at han selv har malet alle billederne.

Rigtig god søndag :)

Karina Beck sagde ...

Flot dekoration. De elge har jeg ikke set før. Jeg er ellers vild med medusa.

Charlotte, Danmark sagde ...

Ihh jeg kan rigtig godt li' de elge. De er da for søde. :0)
December går virkelig hurtigt. Tænker hvert år, at jeg ikke når det jeg skal, men uroligt nok flasker det sig i sidste ende. :0)
... min pc er ved at være oppe og køre igen, mangler bare lige nogle installeringer af forsk. programmer, så er jeg igen kørende. :0)
God dag til dig.

Thanni sagde ...

Hov jeg har da lige misset et indlæg her hos dig - det går da virk'lig slet ikke ;)
De dér elge er da alt for skønne - de burde jo faktisk bo hjemme hos mig *G*
Dejlig pakke I har fået - og når det så også inkluderer barnepige, jamen så er det jo perfket til en hyggeaften :)