fredag den 9. december 2011

Julehemmeligheder igen! :)

Først, 1000 tak for Jeres søde ord til gårsdagens indlæg!! Lillemanden har det bedre end igår - jeg havde nærmest kun postet indlægget, før der var besked om, at blodprøverne viste bedring i infektionstal!! Det er en lille sej gut de har fået sig! Desværre kender familien i forvejen alt til for tidligt fødte, da også deres datter kom tidligere end forventet! Hun er i dag en skøn, livlig og aktiv 4 årig, (jeg har selv mødt hende!) og det håber jeg kan indgyde lidt mod i en ellers meget svær tid!

Nåh! Men ellers skrider det frem ad med julehemmelighederne - det er også lidt ved at være tiden! :) Hækleprojektet kører derudaf, jeg bruger ofte Felix' formiddagslur på at se en film og hækle! Det er nu en skøn måde at starte dagen (selvom jeg på det tidspunkt har været oppe et par timer)

De 2 albums er færdiggjort, men kan stadig ikke vises! I den forbindelse vil jeg allerede nu takke Annette (aka!) for alle de stjerner hun og Henriette lavede til mig, i forbindelse med en efterlysning af dims til albumsne! Der er ikke ret mange stjerner tilbage, og de passer perfekt i albums'ne!

Og så det "kasserede" hækleprojekt! For det kan jeg jo pludselig fremvise :)
Det skal lige sammenhækles på en lidt anderledes måde, men det stresser jeg nu ikke over lige nu - der er jo længe til marts! Hvilket er heldigt, for der mangler alligevel lige et par firkanter eller mere når det skal være et barnevognstæppe....

Til slut et blogspørgsmål:
Ændrer i størrelsen på Jeres billeder inden I lægger dem op? Altså hvor meget de fylder? Jeg har gjort indtil nu, men det tager immervæk lidt tid at sidde og behandle så mange billeder, hvis ellers de er ok, og bare kunne smides på... 

4 kommentarer:

mariaseventyr sagde ...

Hvor er det godt at høre at det går bedre med ham <3 håber bedringen fortsætter :)

Hvor er det nogle fede oldemorfirkanter. får helt lyst til at lave nogle selv!

Carina Vindum sagde ...

Ih, hvor ser de fine ud dine firkanter!
Jeg ændrer ikke billedstørrelsen. Det tar lang tid lige meget, hvad jeg gør... Og så vil jeg hellere IKKE gøre noget;)

Snullemor sagde ...

Jeg kan slet ikke se de her billeder... er det bare mig eller er de væk?
: )

Anne sagde ...

Nej Snullemor, desværre er alle billeder forsvundet, fordi jeg kom til at slette en picasa konto eller noget i den stil :(