søndag den 25. december 2011

Emmas Album

Erik og Emma er tvillinger, og da Emma er nogle minutter ældre end Erik, så kommer hendes album først! Albummet blev jo egentlig kategoriseret som en julehemmelighed, men det er det også næsten når man har fødselsdag lillejuleaften! Deadline for færdiggørelse er i hvert fald næsten den samme :)
Forsiden med blonde, bling og bånd - tøset når det er bedst!
Ryggen! Hele albummet er samlet med strips. Det kan være en fed feature på et råt album, men til "tøset pang" går det altså ikke. Så jeg bånd en masse bånd om stripsne! (tak for lækkert bånd Thanni!)
På bagsiden ingen dikkedarer, blot mit personlige stempel.
Albummet set ovenfra. Det er beklædt med stof, igen for at gøre det lidt blødt og tøset ..
Albummet gaber en smule, og jeg overvejede længe om der skulle en lukkemekanisme på, men det ville blive noget makværk så jeg har besluttet at lade være!
Billeder fra Emmas konfirmation i foråret.



 
 Billeder fra Emmas tur til USA med tvilling Erik og deres mor og far

 Faktisk var der liget et par sider mere jeg gerne vil vise, men de vender forkert, og dem kan man åbenbart ikke vende i blogger - og så bliver jeg lidt magelig! :) I har nok også fået indtryk af albummet nu. Jeg fandt det ikke helt så let at lave noget "tøset" som jeg havde troet, jeg synes det var en svær balance så det ikke blev nuttet og lillepigeagtigt. Jeg er fint tilfreds, men mere tilfreds med brormands - så stay tuned; det kommer på en af dagene!

Edit (for jeg har planlagt indlagt allerede da jeg blev færdig med albummet):
Nu 14-årige Emma blev virkelig, virkelig glad, og vidst også rørt over albummet. Gavekortet til byens lokale biograf blev i hvert fald meget hurtigt lagt til side, og bogen blev studeret mange gange i løbet af lillejuleaften, hvor vi fejrede Emma med glühwein, æbleskiver, kanelsnegle og konfekt!

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sikke en flot gennemført gave!

morkaren sagde ...

Nej, hvor dejligt, jeg forstår godt Emma blev rigtig glad for det fine album, det er jo et dejligt mindealbum som hun senere i livet kan vende tilbage til. Tænk at få tvillinger lillejuleaften, utroligt. forsat god jul morkaren.

Annette / aka sagde ...

Hvor er det et flot stykke arbejde du har lavet. Så lækkert og så gennemført.
En flot personlig gave.

Boselade sagde ...

Total flot gave :-)

Irene Hermannsen sagde ...

Flot lavet - er vild med de farver du har brugt.