tirsdag den 8. november 2011

Monogram og Give-away

Nåh! Så fik jeg også lavet et monogram til Felix! :) Kunne dog godt lige have brugt et par brads ekstra, men jeg har simpelthen ikke flere (jo jo, men ikke i de rigtige farver, med mindre det er blomster...) 


Gæt hvor mange enheder der er brugt, til Felix' monogram - med enheder menes, hvor mange knapper og brads der er brugt i alt; store som små!

Jeg har sammensat en lille "giwe-away", til den som rammer tættest, som bl.a. består af:

Selvklæbende halvperler
Cardstock stickers fra SassaFrass
Mini alphabet fra MyLittleShoeBox
Taperunner
Diverse pynt fra Jenny Bowlin, Maya Road, SassaFrass mm.
Bånd, blomster, knapper og brads
- temaet må siges at være PANGFARVER!
(der kommer et billede af giwe-away'en imorgen)


Du kan deltage med op til 3 lodder, på følgende måde:
1lod: skriv en kommentar til indlægget, hvori du kommer med dit gæt
2 lodder: kommenter med et gæt, og vær/bliv fast læser
3 lodder: kommenter med et gæt, vær/bliv fast læser og link til give-awayen på din blog. Brug gerne billedet.

Tak for besøget, jeg håber du har lyst til at lege med!
Frist for deltagelse d. 30/11-2011 kl. 23.59
Vinderen trækkes d. 1/12-2011 

16 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Godt du også fik lavet et billede til Felix. I FLOTTE og dejligt friske farver.
Rigtig god ide med sådan en konkurrence. Jeg er med med 3 lodder.

Mit gæt er at du har brugt ialt 189 dele.

Tina sagde ...

173! Det er mit bud!
De er vildt fede de monogrammer og bliver da nødt til selv at prøve at lave ssådan et!

Er fast læser :)

Og nu ryger der et link på min blog også

morkaren sagde ...

Flot F for Felix, jeg er fast læser og linker til Fet om lidt, så med mit indlæg her bliver det tre, og jeg gætter på 98. v.h. morkaren.

Mette sagde ...

Jeg byder 169 stk.. Det er forresten super flot..
Jeg har ikke selv en blog, så det bliver kun til et lod til mig.. :)

Thanni sagde ...

Nej da for en skøn give-away - den må jeg da være med på ;)
..og så er det monogram helt vildt fedt!
Bum bum bum...hvor mange enheder...hmm......202 dele har du brugt! :)
Jeg er også med på 3 lodder - linker lige om lidt på bloggen :)

Lone T Ørnstrup sagde ...

Jeg gætter på 230 dele. Jeg er allerede fast læser og jeg har forsøgt at linke fra min egen blog, så forhåbentlig er jeg med med 3 lodder ;)

Karina Beck sagde ...

Jeg gætter på 180!
To lodder til mig ; )

mette v hvistendal sagde ...

hej anne super skøn blog du har... jeg vil gerne gætte på 171 og er med på 3lodder.

klem mette

Jytte sagde ...

Eiijj... hvor en skøn candy .. jeg gætter på 176 enheder :)

Snupper 3 lodder :)
Tak for chancen for at vinde den lækre candy :)

Jytte sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Anonym sagde ...

Jeg gætter på 153. Super flot monogram.

jtmunk sagde ...

Super super flot, jeg ville gætte på 169, men det er der blevet gættet på, så jer runder op til 170sikket et arbejde, flot.

Heidi sagde ...

wow sikke et flot arbejde :)

Jeg gætter på at der er brugt 192 dele.
Jeg snupper 2 lodder :)

Charlotte, Danmark sagde ...

Sikke en fed måle at lave blogcandy på. :)
Jeg har prøvet at sidde og tælle alle enheder - og jeg ramte 191.

Jeg deltager gerne med 3 lodder. :)

mariaseventyr sagde ...

Jeg gætter på 300 dele :)

Anne Birgitte sagde ...

Super flot. Overvejer klart at lifte ideen. Mit bud er 175 stk.
Jeg deltager med 3 lodder.