mandag den 21. november 2011

Hækle-entusiast

- ej at forveksle med -ekspert.... ;)

Tidligere omtalte pingvin blev aldrig rigtig til noget.. Jeg er åbenbart stadig så uerfaren, at jeg ikke evner at opfylde ALLE 3 kriterier når jeg køber garn... Men 2 ud af 3 tæller vel også? Således var både farven og materialet korrekt... men der ER unægteligt forskel på pind 2,5 og pind 5,5.....
Jeg har nu indkøbt garn som opfylder alle 3 kriterier, men har lige lidt projekter der skal færdiggøres inden pingvinen kommer på nålen.

Bl.a. et projekt der indeholder råhvid babyuld og oldemorfirkanter! Jeg havde vel omkring 10 firkanter liggende, og nuppede lige et nøgle med hjem fra Panduro sidst jeg var sted.. "Hey, fedt - et godt stort nøgle, så skal jeg kun indkøbe halvt så mange" - ja, eller bruge dobbelt størrelse pinde... Så altså 2 !! gange er det lykkedes mig at købe forkert garn.. Jeg laver dog også oldefirkanter af det tykke babyuld, for det bliver måske næsten bedre til det hemmelige projekt, end det tynde garn; som så til gengæld kunne blive et barnevognstæppe til en barselsgave i foråret... ;)

Billedløst indlæg, nettet driller og garnet ligeså :D
Og så et teknisk spørgsmål: Jeg modererer kommentarerne her på bloggen, fordi jeg desværre får rigtig mange spamkommentarer. Men skal I skrive et password også? I så fald, er der nogen der ved hvordan I slipper for det, og jeg nøjes med at godkende kommentaren? Jeg hader selv at lægge kommentar når der er kodeord, men jeg har ikke kunnet finde ud af at pille det væk...

6 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hæhæ, Det er da også svært at kende forskel på pinde 2,5 og 5,5.....
Måske lykkes det engang at få dit projekt til at gå op i en højere enhed !

Du er ikke alene om problemer med billeder på blogger. Men resten kan jeg desværre ikke hjælpe med.
Jeg ser lige om jeg skal skrive et password.

Annette / aka sagde ...

Det skulle jeg ikke. Så det var da let.

mariaseventyr sagde ...

jeg spørger altid i garnbutikken når jeg skal købe garn, for ellers får jeg købt fem forskellige tykkelser ;P ha ha..
Glæder mig til at se hvad du får hæklet :)

Maria Krumbæk sagde ...

og jeg skal ikke indtaste kodeord

Karina Beck sagde ...

Jeg vil se frem til dine hækleprojekter. Det duer jeg slet ikke til!
God weekend.
Jeg håber at du kommer ud over dine blog problemer, for det er da træls!

Thanni sagde ...

Jeg vil da glæde mig til at se hvad du får hæklet, når teknikken ikke driller ;)
..og nej ingen kodeord, og jeg har vlagt som du at godkende kommentarer før de kommer på min blog. Gider nemlig slet heller ikke de åndsvage spam kommentarer.