onsdag den 9. november 2011

Give away

Jo øh -nu har jeg måske ikke helt gennemtænkt "konkurrencebetingelserne".... Jeg har jo lagt op til en lodtrækning OG en præmie til rigtigt gæt.. Så det bliver der selvfølgelig! :) Give-awayen som er vist her, vindes ved lodtrækning, efter reglerne beskrevet i forrige indlæg. (som også er det der skal kommenteres i, for at deltage.
Desuden finder jeg en lille præmie, til den som rammer rigtigst på antal enheder der er brugt! :D Men altså her giwe-away'en hvor vinderen findes via lodtrækning.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Lækker, lækker, lækker præmie.

Og der kan man se, hvad der kommer ud at ikke at tænke...haha. Og ved du hvad ? Det kender jeg sååå godt.

morkaren sagde ...

Dejlig candy, jeg er med, og har gættet. v.h. morkaren.

Thanni sagde ...

Jamen den må meget gerne flytte hjem til mig den give-away :)

Jytte sagde ...

Wow, det er lige mine farver ... den give-away, vil jeg bare super gerne vinde ... den er da bare for lækker lækker :)