torsdag den 10. november 2011

Exploding Box

En medscrapper efterlyste danske mål til en vejledning på en Exploding Box. Sådan en lavede jeg, for lidt over 2 år siden. Vi var inviteret til en barnedåb, som skulle holdes få dage efter vi var flyttet. Derfor lavede jeg den hjemmelavede del af gaven, i god tid inden flytningen. Dåben blev imidlertid aflyst (af økonimiske årsager, drengen har det fint!) og jeg har derfor beholdt boxen selv :D
 Der er billeder på alle "lapper" - dog ikke ydersiderne. Så 20 billeder har jeg fået plads til i denne box. De er fremkaldt i halvdelen af 10x15 format (jeg har lagt 2 billeder på ét 10x15 print og klippet dem fra hinanden)
Skulle du have fået lysten til at lave en Exploding box selv, er her et link til en god vejledning. Dog er alle mål angivet i inches, hvis man foretrækker dem i centimer, er her en rigtig god omregner

Tak for alle de fine kommentarer på monogrammet til Felix, det glæder mig at så mange har lyst til at lege med om  give-awayen, og jeg er i tænkeboks i forhold til den anden præmie. - endnu har ingen ramt det rigtige antal.. 

7 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det var vel nok en fin æske. Synd du ikke fik brug for den.
Tak for tutten. Måske en dag...hvem ved ?
Prøv at tælle igen . Jeg tror bestemt jeg har ramt....

morkaren sagde ...

Fin æske, og sikke mange billeder der kan være i sådan en. v.h. morkaren.

Thanni sagde ...

Hvor er den sød! :) ..men da lidt træls du ikke fik brug for den til anledningen den var lavet til ;)
Altså jeg er nu sikker på at jeg lige har ramt det rigtige antal :D

Karina Beck sagde ...

Oj, hvor er det bare sødt og flot lavet!!
God weekend.

Berit Bilde sagde ...

Den er da bare herre sød den der æske. Det er da lige før jeg får lyst til at lege med billeder nu :-)
Eller i hvert fald hvis jeg får en særlig anledning

Berit Bilde sagde ...

Sikke en sød æske. Hvis jeg får en anledning, så kunne jeg da nok finde på at kaste mig ud i sådan et projekt

Vranda sagde ...

Utrolig flot æske, godt at du fandt en anden måde at bruge den på