mandag den 28. november 2011

Et navneskilt og en jule"dekoration"


Et navneskilt til en skøn lille gut! :) 
 Julepynten er fundet frem her i huset, også kagedåserne. Felix ligner en, der undrer sig over det manglende indhold, meeen så kvik er han jo trods alt ikke! ;) Så indtil videre er det bare en fantastisk tromme når nu man kan sidde helt selv og lege på gulvet.

Kanten smager muligvis godt, og ellers er det i hvert fald rigtig sjovt at fjerne den fra hovedet og høre mor råbe "bøøøh!"..  

Kan jeg næsten tillade mig at kalde det en dekoration? Nej vel! Kalenderlyset er fra svigerforældrene - det får vi altid første søndag i advent, og derfor gad jeg ikke købe et selv i år. Vi når aldrig at få brændt to. Men det resulterede i, at jeg slet ikke har lavet hverken advents- eller kalenderdekoration! Det er ALDRIG sket før :) 

Her til aften tog jeg så kalenderlysten og stillede i en urtepotteskjuler, hældte godt med pyntesten i, så det kunne holde balancen og lagde lidt kogler, kugler, kanel og stjerner omkring. Et rødt bånd med en julefigur og det må så være det! ;) Vi kan jo godt bruge lyset til nedtælling, selvom dekorationen ikke er verdens flotteste!

Det går fremad med julehemmelighederne, men her er lidt stille, for de er noget nær det eneste jeg har at vise, og det dur jo ikke så godt endnu! ;)

Dejligt at I ikke skal skrive password, så fortsætter jeg bare med at moderere kommentarerne som jeg har gjort indtil nu - jeg får minimum én spamkommentar dagligt, og altid på samme indlæg, så nu overvejer jeg faktisk bare at slette det. Jeg har jo billederne på computeren, men det er da sjovest at have det liggende med Jeres søde kommentarer også!

5 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Sikke da et sødt navneskilt igen og sød dekoration. Dejligt med julestemning.....
Skal Felix snart i skole ? Det er da helt utroligt så stor han bliver. Hold da op.
Og kvik dreng der kan lege med kagedåsen. Køkkengrej og instrumenter er bare sådan nogle gode legesager, og så siger de lyde...dejlige høje lyde....Skønt !!!

Karina Beck sagde ...

Supersødt navneskilt!
Og skønne billeder af Felix.

morkaren sagde ...

Den lille Felix er da ikke til at stå for, han er sød køn og dejlig, dejligt at skulle holde jul for sådan en lille fyr. v.h. morkaren.

morkaren sagde ...

Søde lille Felix glæder sig til der kommer kager i dåserne. v.h. morkaren

Charlotte, Danmark sagde ...

Hyggelige billeder af Felix, som sidder med en tom kagedåse. :) Den kan jo bruges til meget, sådan en.
Super sødt navneskilt igen og jeg synes altså dekorationen blev sød. DEjlig julet. :)