onsdag den 30. november 2011

Ekstra præmie

Så kommer der som lovet billeder af den ekstra præmie i give-awayen! For at alle (ikke mindst jeg selv) ved hvad der hører til hvor, er billedet herunder til den, som er heldig i lodtrækning!

Jeg laver simpelthen en bunke papirstrimler svarende til de lodder der er i alt, og trækker én heldig vinder :) 

Og herunder er så ekstrapræmien, til den som har ramt rigtig på antal enheder. Der er to af flere grunde. Hvis én gætter rigtigt, kan vedkommende selv vælge. Hvis 2 gætter rigtigt, eller lige tæt på det rigtige, fordeler jeg tilfældigt en til hver. Ved mere end 2 korrekte - eller tilnærmelsesvis korrekte - gæt, går jeg efter tidspunkt, og den der har svaret først, vinder altså?

Forvirret? 

Det er jeg muligvis også - det er svært at forklare men jeg lover at udtrække en vinder på retfærdig vis, og selvfølgelig afsløre det rigtige antal enheder der brugt :)

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Hihi. Bare du selv kan finde ud af det.
Jeg tror nok, jeg har fattet det hele....men under alle omstændigheder er det nogen dejlige ting, du har fundet frem.
Nu er jeg så spændt på, hvor mange dimser der går til sådan et billede. Men jeg må vel vente til afsløringen.

morkaren sagde ...

Hold da op hvor ser det godt ud, en "stak" af skønne sager, hvornor bliver spændingen udløst? knus morkaren.

Thanni sagde ...

Nææ det lyder såmænd meget logisk :D ..og bare du har styr på det, så venter vi andre bare i spænding ;)