søndag den 16. oktober 2011

Drengebasser på ugletæppe

Okay, hvor længe kan man undskylde sig med ammehjerne, når man nu faktisk stoppede da barnet var 2,5 mdr?
 Da jeg lavede "25 days..:" indlægget tidligere, vidste jeg, der var noget jeg ville skrive om, men kunne ikke huske hvad.... doh! Men det var jo selvfølgelig de søde drenge på det fine tæppe ;)
 Det blev vel modtaget, og drengene lå nærmest på det alt deres vågne tid, uden at slå hovederne når de "kom til" at trille.
 Felix i orange, og Alexander i blå. Alexander er født 7 uger for tidligt, og således endte der med kun at være 14 dage mellem vores drenge, selvom der skulle have været 6 uger.
Perfekt størrelse til de to basser! :)

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak for dejligt foto af 2 skønne unger og ikke mindre det smukke tæppe. Jeg er stadig overrasket over at du nåede det.
Og tæppet er jo som syet til dem...hihi.
Ja ammehjerne får skyld for meget. hæhæ. Men det gælder ikke mere for dig....

Thanni sagde ...

Dejligt at tæppet gjorde lykke, og hvor er det et par skønne knejter, der har indtaget det ;)
Nææ ammehjerne kan du vist ikke undskylde dig med mere, så du må finde på noget andet *G*

Vores mini sagde ...

Hvor er det bare et super lækkert tæppe. Har du selv syet det? Jeg har planer om at sy noget lignende, men er i tvivl om hvor stort det skal være - hvad måler sit og hvor meget fyld har i? :)

Boselade sagde ...

Super dejligt tæppe du har lavet der :-)
- Og skønne unger ;-)