tirsdag den 11. oktober 2011

Day 9

"A song that makes you hopefull"
"Man sir' at over skyerne er himlen altid blå
Det kan være svært at forstå når man ikk' kan se den
Og man sir' at efter stormens pisken, kommer solen frem
Men det hjælper sjældent dem der er blevet våde"

Det krævede lidt tankevirksomhed at finde på dagens sang, men det må være denne med Anne Linnet! Jeg tænker ofte på, både helt konkret men også som metafor, at "over skyerne er himlen altid blå"

Det skrider fint frem med tæppet, men en baby som ikke gider sove og en far til baby som spiller poker er ikke befordrende for min tidsplan... :S Måske kommer der et indlæg senere om dagens fremskridt ifht. projektet, måske først imorgen!

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak for en ualmindelig dejlig sang. Den kan jeg så godt lide.
Og så kan du hilse farmand og sige, at han må vente med at spille poker til Felix flytter hjemmefra.....eller i hvert tilfælde til han sover om aftenen.

Thanni sagde ...

Det er også en skøn sang du har valgt :)
...og så glæder jeg mig da til at se mere af den nye tæppefæljeton ;)