søndag den 9. oktober 2011

Day 7

"A song that reminds you of the past sommer"
Jeg vælger at definere "past summer" som sommeren 2010.. Jeg var nygravid, 8 uger henne og 2 dage præcist, da vi fløj til Bulgarien. Enormt kvalmeramt, men ved godt mod! Rejsen var bestilt allerede i februar, da der ikke var babyer i tankerne. Det var rigtig dejligt at komme væk, og ned og nyde varmen, men det var også rigtig hårdt at have kvalme døgnet rundt og ikke kunne få det mad man allerbedst kunne have. Jeg levede af saltstænger (udelukkende for at få salt), Cola (deres vand smagte af plastic syntes jeg), Fersken IceTea og croisanter med chokolade... Vi havde købt en "all inclusive" rejse, så det endte med at være en ret dyr uge, grundet mit minimale indtag, men var som nævnt dejligt at komme ned i varmen!
Sangen blev spillet alle steder i byen, på badestederne, strandene og hotellets lobby. Vi var ved at få spat til sidst, men netop nu, da jeg afspillede sangen, sagde Jørn: "Det er jo vores Bulgarien-sommer-sang" <3

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Man får jo næsten ondt i dig, når du nu ikke kunne nyde ferien sådan helt optimalt ;)
...og det må da scrappes til Felix' album på et tidspunkt - både om ferien og sangen der hører til :)