fredag den 7. oktober 2011

Day 4 (lidt forsinket)

"A song that calms you down"

Denne sang var ukendt for mig, indtil Felix og jeg begyndte til babysalmesang! Jeg vidste da nok godt at der var en sang der hed sådan, men det var så også det... Den første gang til "musik" satte AnneMette (vores underviser) denne sang på anlægget, og bad os lægge alle børnene på ryggen i en rundkreds. Så lå de der, alle 12 babyer, i alderen 4 - 7 mdr. og var egentlig lidt trætte og bøvlede.. Så fandt AM sæbebobler frem, og gik inde i rundkredsen og pustede bobler over børnene hele sangen igennem.
Ikke ét barn sagde noget. Der var fuldstændig ro, og det var dybt fascinerende! Felix tier stadig helt stille hvis jeg sætter den, også herhjemme!...

Dag 5 følger planmæssigt senere på dagen!

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Tak for en dejlig sang. Jeg sidder også og tuller helt væk....