lørdag den 15. oktober 2011

Day 13

A song that reminds you of a former friend
Jeg havde engang en bedsteveninde! Sådan en man kunne lave ALT og (vigtigst af alt) INGENTING med. Hvad vi ikke har gjort af underlige (men dog lovlige!) ting, er ikke værd at tale om! ;) Vi gik i folkeskoleklassesammen, helt fra 0. og til vi blev færdige med 9. klasse i juni 2002. Det var først i 8. klasse vi sådan rigtig fandt interesse for hinanden, og i 9. blev vi uadskillelige! Efter folkeskolen tog hun et sabbatår og arbejdede, jeg fortsatte direkte på handelsskolen. Men vi fortsatte med at ses, og der blev holdt en fest eller 2 i weekenderne... ;)
Kristi Himmelfartsdag brugte vi altid i Byparken i Kolding, til "Open Air" - koncert med masser af forskellige kunstnere. Vi brugte flere penge på mad end på alkohol, og havde generelt altid en fest i hinanden selskab. De tossede påfund pressede sig på, og vi måtte afprøve dem alle, og helst i offentligheden! Ansigtsmaling, parykker, "Hvem-kan-spise-flest-stykker-pizza"-konkurrencer, hvilken bybusrute er længst, kan man flække en vandmelon med en plastickniv osv. osv.. 

Desværre gled kontakten ud, i løbet af foråret mit første år på HH. Jeg havde været kæreste med hendes brors bedste ven, og vi var mere et firkløver end et søskendepar + et kærestepar. På det grundlag (og med hendes støtte) slog jeg op med kæresten, men der skete også noget med venskabet.
Den dag i dag savner jeg hende, og det vi havde, men jeg tror hun er det sted i livet hvor hun var dengang. Needless to say, er jeg en del længere.. Jeg kan ikke finde hende på Facebook, krak og lignende, og tænker at hun nok ikke vil findes.. Jeg nøjes med mine gode minder, og tænker således på hende HVER gang jeg hører Westlife! Det var vores band!

(Kan I se hvor det kan virke som BOM journaling det her, selvom jeg er sikker på jeg aldrig får lavet en BOM? - jeg kunne til gengæld falde for smash-book (simpelt scrapbooking) konceptet, men savner at kunne printe et billede "her og nu".. sådan en printer står desværre ikke på mit budget lige nu... :( )

Tak, hvis du læste med så langt - turen i sommerhus var fabelagtig, jeg beretter mere imorgen!!

2 kommentarer:

Thanni sagde ...

Venskaber der glider ud er tit lidt vemodig at tænke på, selvom de er en del af livet.Men skønt at du har nogen gode minder (og noget musik).
Jow jow du skal da ha' lavet en BOM ;) ...de her sange giver jo super meget journaling til det formål ;)

Heidi sagde ...

Bliver helt ked af at læse, har selv haft det sådan med en veninde - og idag hilser vi bare kort på hinanden - som du skriver er du et andet sted og hun stå fast - sådan er det også her... men dejligt med minder :)