onsdag den 12. oktober 2011

Day 10

OG "not to quilt"

Kort fortalt så har jeg knækket 3 symaskinenåle ved at sy én række af 5... det dur jo ikke rigtig i det lange løb, så jeg har på bedste beskub sprættet hele syningen op igen - der er en lille bitte rest, men stoffet bliver simpelthen ødelagt hvis jeg piller mere ved det... Nu er det sådan det er, og jeg trøster mig med, at den lille søde modtager vil lægge mest mærke til de smukke farver, former og mønstre, og at hans forældre vil lægge mærke til at det er et TYKT tæppe som de har manglet!

Dagens sangudfordring er mit yndlingsband - sådan et tror jeg faktisk ikke jeg har? Altså jeg hører virkelig meget musik, alt mulig forskelligt, så jeg hapser en Kim Larsen sang! Jeg kan ikke mindes et tidspunkt hvor jeg IKKE har kunnet finde en Kim Larsen sang jeg kunne tænke mig at høre, og jeg har hørt Kim Larsen siden min stedfar kom ind i familien i '95.

Tak for besøget - hvis vejret arter sig imorgen tager jeg et par billeder ekstra af tæppet, og ellers må det vente, til det er afleveret til modtageren. Så kan der flashes et par lækre drengebasser ved samme lejlighed ;)

1 kommentar:

Thanni sagde ...

Du har helt ret i, at tæppet helt sikkert vil blive godt modtaget - so who cares om det ikke er så perfekt som du gerne ville have haft det. Det er tanken og alt dit arbejde der tæller :)
Tænk jeg kan godt huske Tutta Rosenberg ..hold nu k*** jeg er gammel *G*