torsdag den 1. september 2011

Navneskilte


"E", "V", "S" og 2x "M" til en sød dagplejemors børns kasser med tøj
 
"Emil" med Mcqueen figurer 

Laurits' kælenavn er "Flits" så det ville han (s mor) også gerne have som bogstaver 

De to navne er ens, bortset fra krokodillen og zebraen kun optræder en gang.

Det er hvad jeg får lavet af kreative ting lige pt., til gengæld har jeg så mange bestillinger at jeg gerne laver et navn dagligt, for at kunne følge med! :) Men jeg synes det er hyggeligt, især når andre har bestemt hvad de gerne vil have, det bliver anderledes end jeg måske selv lige havde valgt!

God aften!

2 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Det er da et skønt fritids-job du har der. Og jeg kan godt forstå der er flere der vil have...De er bare så fine.
Jeg håber, du kan bruge stjerner på nogen af skiltene, for der er en megaportion på vej. Flere end et album kan klare, tror jeg.
God weekend.

Lone T Ørnstrup sagde ...

Hej
Hvor er det dog nogle skønne navneskilte, du får lavet. Endnu engang er jeg vild med dit alfabet - kan du huske, hvilket du har brugt til at skrive Emil (den med Cars-billederne på)??
Tak for din blog - det "hænder", at jeg bliver inspireret af dine gode ideer :)