onsdag den 17. august 2011

En bøn om hjælp!

Hej i blogland!

Allerede nu er der gang i de kreative hemmeligheder til julegaver. I den forbindelse vil jeg rigtig gerne købe mig til nogle "udstandsede ting"... Jeg har ingen form for forstand på, hvad der kan standse hvad og hvordan, men kunne godt tænke mig stjerner, "stykker" i sjove former som kan bruges som sider i minialbum osv.
Giver det mon overhovedet mening?
Karina bruger ofte sådanne ting, og jeg har også set dem hos Annette.

Jeg sender naturligvis gerne materialer, betaler porto mm. :)

Lad mig høre hvis du kan hjælpe!

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Jeg har sendt en mail til dig.

LTØ sagde ...

Jeg har en stjernepunch og også en silhouette, så jeg kan lave stjerne (og alt mulig andet) i lige den størrelse, du ønsker. Sig til hvis det har interesse ;o)

Anne sagde ...

LTØ: Må jeg ikke bede om din mailadresse?