lørdag den 18. juni 2011

Hvor blev sommeren af?

Ja stilstanden på bloggen skyldes jo ikke at vi nyder vejret.... Men livet i al almindelighed nyder vi! :) Felix er blevet flaskebarn, så hver morgen ser vores køkken sådan her ud (lidt autist er man vel... ;) )

 Det nye tæppe blev ikke til et nyt tæppe, men istedet til en sengerand til bassimutten, som så fint sover i egen seng hver nat... (mor savner ham en lille smule i dobbeltsengen - oh well, vi putter da bare om morgenen når vi vågner; længe leve barsel!)
 Trods intensive forsøg på, at lære at sy knaphuller på symaskine, evner jeg det stadig ikke, så jeg lavede en plan-B løsning og er også ok tilfreds med den! Dog har jeg vendt om på den, så bunden er op af - knapperne sidder nemlig ikke midtpå. Men pyt, det bliver vendt rundt en dag ved lejlighed!
 En GLAD baby!
 Der soves ... 
Tak for besøget! <3

4 kommentarer:

aka sagde ...

Haha. Ja sådan ser der ud, når der er småbørn i huset.
Tak for søde billeder, og det er da utroligt så hurtigt det går med Felix. Men hvor er han bare sød og lækker. Dejligt at I kan gå hygge jer sådan.
Ja, knaphuller er ikke for almindelige mennesker. Jeg bruger trykknapper.....men din sengerand ser sød ud.
Fortsat god sommer - hvis man kan kalde det det !! Her øser det ned.

Thanni sagde ...

Jepz det dér med flaskeparaden kan jeg sagtens huske, selvom det er ved at være mange år siden sidst :D
..og hvor er han da bare dejlig den bette Felix - kan godt forstå du nyder din barsel ;)
nææ knaphuller er ikke det nemmeste - og så alligevel når man lige får tawet på det :)

Marianne sagde ...

Sikke nogle skønne billeder :) Godt, at du nyder din barsel med lille Felix :)

wildau sagde ...

Ihh hvor nogle skønne billeder...min Felix blev også flaskebarn efter 5 ugers forsøg med amning....det var en kæmpe lettelse endelig at træffe valget, og sikke en ro vi pludselig fik. Jeg havde også et frygteligt system i det med flaskerne og gud nåde og trøste den (manden) der rodede rundt i det.
Jeg har samme dynebetræk også...det er altså bare sødt :-)