onsdag den 23. marts 2011

Venter stadig...

Intet at berette om i dag - andet end at jeg IKKE føder! ;) Nu har jeg været vældig tålmodig og rolig i ret lang tid, og holdt på, at det ikke nytter at belaste kroppen for at få gang i plukveer osv... Meeen - sku' man ikke lige vaske gulve og lægge rent sengetøj på idag? Jeg mener; kan man næsten andet, når det er så smukt forårsvejr? Jo måske gå en tur, men det tager ikke mange minutter før jeg vender om, fordi jeg skal hjem og tisse! :D
God forårsdag!

6 kommentarer:

aka sagde ...

Hva...Er du her endnu ? hihi.

Ja, det er dejligt at være gravid, men kun i 40 uger. Men han kommer jo nok - engang. Når han er færdig med at hoppe på din blære.
Tak for hyggeligt indlæg. Og nyd foråret....

Marianne sagde ...

Han kommer lige om snart - det er jeg sikker på... Og når han først er kommet, er alt det der med ventetiden det hele værd. Tro mig :) Men krydser nu fingre for, at hans fødselsdag bliver d. 24.3 - det lyder som en god dag :)

Vranda sagde ...

Årh... syntes jeg kender det alt for godt. Har selv været der 4 gange og alle 4 lod vente på sig.. Jeg håber at du får tiden til at gå med noget. Gør noget som du måske har lidt svært ved i starten.. Nyde en film, lange bade osv.

Betina Olesen sagde ...

Ja, at forberede reden er altid en god ting, så det var da en god ide... måske han så alligevel bliver træt af at du svinger sådan rundt med maven...

Skøn farve blomster... dejligt med lidt stemning...

Susanne sagde ...

Håber snart din lille basse vil ud til far og mor:)

Jayne sagde ...

Ihh altså , nu må han da snart komme, var spændt på hvem af os der først blev mor / farmor... så nu må det blive din tur, mon ikke der er sket noget her i weekenden, siden du ikke har skrevet :-) glæder os til at se billeder ...


knus Jayne