torsdag den 17. marts 2011

Sååår' det maaaarj, Andreeeeea!

Er der mon andre end mig selv der har lagt mærke til, at de løfter jeg giver mig selv, ikke ret tit holder? Her tænker jeg fx særligt på Kaj og Andrea figurerne... Jeg lavede til Fætter Rasmus' værelse sidste forår, og har lavet et utal af navneskilte med bittesmå Kaj og Andrea figurer på, dog også Hello Kitty som alternativ. Da jeg var færdig med det/dem, lovede jeg mig selv, aldrig at gøre det mere.... OG så alligevel, endte jeg med at lave det som dekoration til lillemandens værelse... Har ikke lavet bogstaver til ham endnu, men når jeg gør, bliver det UDEN Kaj og Andrea. En bekendt så så figurerne og udtrykte vild begejstring, så ved I godt hvordan man får det ikk'? Så jo jo, jeg kunne da sagtens lave 4x Kaj og 4x Andrea, plus de små bier der er på babyværelset til hende... Spørg om jeg har fortrudt det... Puha! Men, nu er de færdige, afsendt og jeg gør det IKKE MERE!! (tænker, at hvis jeg skriver det nok gange, siver det måske ind i mit lille hoved på et tidspunkt?!)
Her billeder af hele herligheden, som er de "svære" PP'er, hvor alle delene er skåret for sig, og limet på sort baggrund.
Ellers sker der ikke det vilde her. Jeg var nødt til at opgive convention i lørdags, og er generelt bare ved at være utålmodig. NU må den baby godt snart beslutte at have fødselsdag, så vi kan se hvad han er for én!

Tak fordi du kiggede forbi!

1 kommentar:

aka sagde ...

Hvor er de bare fine de figurer. Men om jeg gad....!! Og så så mange.
Men det kan være svært at lære at sige NEJ. Men det kan læres efterhånden....
Jeg kan godt forstå du venter på den lille fyrs ankomst. Men måske går du 14 dage over tiden.....og måske har I regnet frokert....så måske går der laaaang tid endnu. haha...(fra en der dårligt kunne trække vejret de sidste 4 uger, for alt det vand og fedt !)
Men ingen er jo blevet derinde endnu.....så vi venter spændt på foto og beretning her.
Kh og gode ønsker for den store begivenhed.