tirsdag den 15. februar 2011

På tide med lidt nyt?

Godt nytår! :)
Det er ikke opdateringer jeg er bedst til pt., men det betyder nu ikke jeg ikke laver noget! :) Mads bliver 21 imorgen, og skal i den anledning have sin scrapbog overrakt! Det ved jeg ikke helt om jeg synes godt om - den har jo boet her i 5 år... Nu kan jeg ikke bare åbne og kigge hver gang jeg har lyst, men det ved jeg til gengæld at han kan - og vil!
Jeg vil vente med at vise billeder af det komplet færdige album, indtil han har fået det fredag - man ved aldrig hvem der kigger med hvor ;) Et par nye layouts kommer dog her, sammen med lidt hjemmelavet lir fra børneværelset, i dag hvor der er 4 uger og 4 dage til termin - spændende om babyen er enig i datoen!
Hm, jeg har scrappet det ene af disse badebilleder før, og det hænger her i vores lejlighed i en ramme. Så jeg har faktisk været betænkelig over at skulle scrappe det igen. Men jeg gjorde det og jeg ELSKER det! Ikke mindst fordi historien er med denne gang ;) Jeg har liftet fra Susanne.

Her er det så Mads og yngste lillebror. Åh, jeg synes bare det er blevet godt! :) De er liftet fra Marie/Marolle og jeg kan faktisk ikke huske om jeg måske viste det på bloggen før jul?

Og en lille Mads' barnedåb. Ih, det er også blevet godt hvis jeg selv skal sige det, sådan tilpas sødt og friskt på én gang. Jeg kan desværre ikke huske hvem jeg er blevet inspireret - Marianne måske?

Mads, mindste lillebror og en hundehvalp! :) Jeg ved faktisk ikke hvorfor Mads holder sig for hovedet, så jeg opdigtede bare en situation fordi jeg synes billedet er godt ;)

Så blev Mads storebror for første gang i 96. Det yndige smilende barn i blåt tøj er undertegnede... :s Jeg tror for en gangs skyld at jeg har tænkt rimelig meget selv, i forhold til opsætning af denne - men måske husker jeg forkert... 

Et glimt på børneværelset som er meget, meget lillet. Men nu ganske funktionelt! :)
Trofaste bloglæsere vil kunne kende Kaj og Andrea - jeg havde svoret aldrig at gøre det igen, men hvad gør man ikke for at føre egne ideer ud i livet?
Hjemmesyet ammepude
Totalt hyggeprojekt - har skyndt mig at sælge resten af perlerne videre, for ellers havde der været ugler i hele lejligheden nu... 
Lillemandens vindue, med de ophængte ugler...  :)
 Tak for besøget! :)

3 kommentarer:

Susanne sagde ...

Ih, hvor er det dejligt at se lidt fra din hånd igen:) Synes du har en lækker stil og skønne farver - me likey;)

Rigtig fint børneværelse og Kaj&Andrea:) Super søde ugler - dem tror jeg mig og Karoline skal have kigget nærmere på:)

Marianne sagde ...

Super skønne LOs - og sikke en lille heldig baby med sådan skønne ting på værelset :) Ved vi, at det bliver en "lillemand"?? Elsker simpelthen dine ugler - dem bliver jeg nødt til at lave en enkelt eller 5 af :)

Laura, sagde ...

Hej Anne:-) Det er altså bare en hyggelig og fin blog du har! - Og sikke nogle fine ting du kreere! Jeg er helt vild med dine perleplade-ugler- sikke en god idé:-) Jeg håber du og bassen har trives. Vi ses his og her;-) Knus fra Laura