lørdag den 19. februar 2011

Mads' album!

Nåh, så blev det givet væk! :) Han blev meget glad, og jeg magtede (trods hormoner und alles) at undlade at græde ;)
De fleste layouts er vidst vist frem, så i dag får I istedet den endelig forside og ryg på albummet, så må jeg have kigget layoutsne igennem inden næste blogpost :)
Vi havde alle vældig meget sjov ud af forsidebillederne, det er på en måde et "referat" af albummet, for der er jo tydelig forskel på den lille Mads og den store Mads - men også tydelig lighed. Jeg er blevet ret vild med den måde at pynte albummet på, og har også gjort det ved de 2 andre brødres :) 
På ryggen er der sat vinylthickers på (de er limet, ellers holder de ikke) og bagsiden er bar, bortset fra et aftryk af mit personlige stempel.
På forsiden indeni er der et lille "digt" - en humoristisk beskrivelse af babys tilbliven, og på bagsiden inderst er der en personlig hilsen fra mig til ham, samt følgende citat:
"Find dig aldrig i at krybe, hvis du føler for at flyve højt" (Helene Heller)

Det var alt for i dag, jeg har et par bryllupskort liggende klar, så de kommer nok på bloggen en af de næste dage! Tak for kommentarene!

4 kommentarer:

Susanne sagde ...

Rigtig fint med alle hovederne - og god ide at 'nøjes' med dit stempel på bagsiden.

Heldige lillebror at have sådan en storesøster:)

God weekend:)

Ditte sagde ...

Wauu Anne, så fantastisk en gave.
Er vild med alle ansigterne og den historie om et 21 årigt liv de fortæller, super ide.
Forsat god lørdag.
Knus!

Karina Beck sagde ...

Rigtig sjov måde at lave forsiden på!
God weekend.

Marianne sagde ...

Wow en flot forside - og flot, at du kunne aflevere mappen uden at græde. Det tror jeg ikke, at jeg ville kunne - og jeg er ikke engang fuld af hormoner i kroppen :) :)