onsdag den 16. februar 2011

Et dåbskort

Min stedsøster har fået en lille pige tilbage i november, hun skal døbes sidst på måneden, og selvom vi ikke skal deltage, skal hun da have et kort alligevel :) Jeg synes faktisk selv det blev meget godt, jeg er ikke så god til det der totalt pusse-nusse lyserøde noget, men vil hellere have noget "skrald" på farverne ;)
Det er lavet i højformat, 10,5x21 cm., et format jeg er ret vild med. Det kan lade sig gøre at pynte fint, uden at skulle bruge en millard forskellige ting, og kan varieres i det uendelige. Desuden er det en god måde at bruge små mønsterpapirsrester :)
Jeg har syet hele vejen rundt med kobberfarvet tråd, og lagt 3D puder mellem alle 3 lag. Alle kanter er desuden sværtet med chestnutsværte.
Et close-up af blomsten. Elsker den her knap, som er "født" med glimmereffekt - så blev da lige lidt ekstra tøset :)

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Sødt kort. Flot detalje med syningen.

Susanne sagde ...

Sødt kort - rigtig fint til en lille dåbspige:)

Kender godt til det med de pussenussede farver kontra farver med knald på - vinderen hos mig er også farver med knald på:)

Heidi sagde ...

Rigtig sødt pige kort og giver Karina ret - flot detalje med syningen :)

Rigtig god weekend

Marianne sagde ...

Hvor er det bare super lækkert - og ikke så pussenusset :)