mandag den 21. februar 2011

Bryllupskort

Et bryllupskort til min kærestes kollega, som vi også ses med privat. Jeg er ikke ovenud tilfreds med kortet, men synes heller ikke det er skidt nok til at kassere ;) Blomsten er en smule for gul synes jeg, og så er det brune og kobberfarvede knapt så romantisk som jeg forestillede mig -  nærmere lidt trist.
Så et bryllupskort til endnu et kommende brudepar, som dog kunne finde på at kigge med på bloggen - derfor ingen nærmere forklaring om, hvem der bliver modtagere! :)
Det er jeg til gengæld rigtig godt tilfreds med! Var i tvivl om, om det sorte ville ødelægge, men jeg synes istedet det er en fed kontrast til pastelfarverne!
Lige et detaljebillede... 
Tak fordi du kiggede indenfor, og for de skønne kommentarer!

5 kommentarer:

Marianne sagde ...

De er godt nok meget forskellige de kort... Jeg kan helt klart bedst lide det nederste - men jeg er også til farver, farver og lidt flere farver... Men det øverste kort er også elegant, synes jeg :)

mette wad sagde ...

Hvor er det flotte kort begge 2, er især vilde med det nederste, tror det skal liftes:)

Karina Beck sagde ...

Flotte kort begge to.
Jeg kan også bedst lide det nederste pga de friske farver ; )

Susanne sagde ...

Fine kort begge 2:) Jeg synes ikke det øverste er trist, men jeg kan nu stadig bedst lide det nederste:)

Heidi sagde ...

2 meget forskellige kort men syntes de begge er super flotte :)