mandag den 6. december 2010

Nye Layouts



Til Mads' album, der mangler lige en "slutdato" for hans Afrikarejse, et Mariannelift
Så blev det tiden at fremvise lidt scrap, selvom det jo er ret svært at tage billeder, når det bliver så tidligt mørkt.. De er alle sammen liftede, men jeg kan desværre ikke huske hvor de alle er liftet...
Til Mads' album også, liftet af Marie/Marolle
Jeg har længe, rigtig længe, haft et princip om, at hverken lyserød eller lilla på nogen måde skulle finde vej i drengenes albums.. Men altså - man har jo et standpunkt.. :)
Også til Mads - man begynder måske at fornemme at hans album skal være først færdig... Et Mariannelift
Igen Mads, ved ikke hvem jeg har liftet fra
Gotta love this picture! Også Mads - og Mariannelift
Mens jeg har lavet alle de her LO'er til Mads, har jeg faktisk fået ret mange historier/traditioner fra vores baggrund skrevet ned til ham, og det er jeg ret glad for! Herunder en af dem, en sejltur, på meget, meget lavt vand; som derfor resulterede i Mads' udråd: Jamen Mikael! Vi sejler jo!?
Marianne-lift!

Til Mads, Mariannelift
Åh, jeg ved ikke helt om jeg kan lide LO'et ovenfor... Måske er det lidt for vildt, men omvendt; hvis ikke til nytår, hvornår så?
Så blev der også et til Emil :) Her er det LaChris jeg har liftet
Emil skal først have sit album til sommer, hvorimod Mads skal have det til februar. Derfor er jeg lidt mere presset med Mads'; men skal nok nå det!
Og endnu et Emil, jeg kan ikke huske hvor jeg har liftet fra
Det var dem i denne omgang, har et enkelt liggende som ikke er færdigt endnu - det mangler en overskrift, som skal være ORANGE! Det kræver at jeg selv skærer bogstaverne ud, det har jeg ikke rigtig gidet endnu ;)
Dagen i dag har jeg brugt på julekort jeg har fået bestilling på, så dem kommer der nok et par billeder af imorgen!

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er nogle skønne layouts, du har lavet. Når du lægger så mange op på en gang, ved jeg slet ikke hvor jeg skal starte og slutte, hvis du forstår hvad jeg mener ; ) : )

Ditte sagde ...

Wauuu, som du har scrappet, det ene flotte LO efter det andet.
Synes ikke det fra nytårsaften er for vildt, billedet er jo så roligt med al det hvide, og så kan farver, pang og mønstre sagtens bruges. Er vild med alle skyerne, har selv nogle ideer i hovedet hvor skyer indgår. Tak for kigget, altid en fornøjelse ;O)

Sofie sagde ...

Hold da op, du har jo lavet VILDT mange! Vist lige så mange som jeg får lavet på et år :0)

Så flotte allesammen.
Knus

Susanne sagde ...

Dejligt med et ordentligt skudfuld af lækre LO'er:) De er super alle sammen - I love it:)

Marianne sagde ...

Sikke en masse fantastisk lækre LOs!!! Det er næsten slet ikke til at finde ud af, hvilken eller hvilke jeg bedst kan lide - men generelt er jeg simpelthen VILD med alle de dejlige farver, der er brugt :) De er super skønne allesammen :o)