onsdag den 22. december 2010

Julekort

 Så kommer julekortene, som jeg egentlig lovede for længe siden ;) Min computer er lidt i udu - min mellemrumstast reagerer kun nogle gange, og det gør det faktisk ret svært at skrive længere tid, uden at blive vældig frustreret! Derfor er der heller ingen kommentarer rundt omkring hos Jer for tiden!
 Da jeg lavede højkantsformat - kortet ovenfor, blev jeg mindet om, hvor meget jeg elsker det format! Jeg overvejer om jeg skal lave barnedåbsinvitationer i den str. men der er trods alt noget tid til, så mon ikke jeg når at beslutte mig :)

Til slut vil jeg ønske alle Jer i blogland en rigtig glædelig jul! Pas nu på i trafikken, og sørg for at nyde dagene med Jeres kære og ting I har lyst til at lave! Tak fordi I har kigget med i år!

Julehilsner Anne

2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Skønne, skønne julekort :) :)
Også en rigtig god jul til dig og kæresten - samt begge jeres familier :)

Karina Beck sagde ...

Rigtig fine kort.
God jul til og dine kære.