fredag den 3. december 2010

Jamen hvor er det fedt!!!

TSC forum starter op igen! Det var nok den bedste nyhed, meget, meget længe!! Se Marianne eller Ragnas blog for mere info - ses vi d. 13. december?; jeg skal i hvert fald nok være der!!
 Ih hvor jeg glæder mig! -
også til at smide noget nyt på bloggen, for jeg har faktisk været ganske produktiv henover efteråret, ét ud af 3 "lillebror"-albums a´50 LO'er er nemlig færdiggjort, og de andre under stadig udvikling :)




Glædelig 3. december!

5 kommentarer:

Ragna sagde ...

Hej Anne
Hvor dejligt, at du vil være med igen. Vi glæder os også til at åbne. Mon der også bliver et indlæg om dit tæppe - blev det færdigt?

Anne sagde ...

Haha, jeg arbejder på sagen! Har dog været plaget af et par forhindringer, så har ikke rigtig kunnet sidde ned de sidste par måneder... det gør det svært at sy patchwork i hånden!

Thanni sagde ...

Ja selvfølgelig ses vi d. 13.december! :)..glæder mig til at se nyt på din blog :)

Susanne sagde ...

Dejligt at se dig tilbage:) Har jævnligt været forbi for at se om der er kommet nyt - og det var der i dag.....JUBIIII!!!!:)

Glæder mig til at se mere fra dig og dit tæppe:)

Marianne sagde ...

Uha, hvor dejligt at se nyt herinde... :) Glæder mig til at se dig på forum igen - og så vil jeg glæde mig til at se tæppe og nye Los :)