mandag den 17. maj 2010

Tæppefølgeton del ... ?

Ja, det er ved at være så længe siden at jeg har lavet en reel opdatering på tæppet, endsige syet noget på det, at jeg ikke kan huske hvor langt jeg er i følgetonen ;) Men nu er jeg i hvert fald nået en tredjedel af arbejdet med overdelen af tæppet. Herunder ser I bagsiden..

Og et close-up. Firkanterne er 5x5 cm.

Og så til selve "mesterværket". Jeg er begyndt at overveje hvilken farve kant jeg skal give det - ca. 5-10 cm. ekstra på tæppet hele vejen rundt. Har du en ide?

Ellers så satser jeg hårdt på at der skal syes lidt mere nu. Jeg er færdig med diverse småprojekter jeg har haft hængende, og sommeren lurer om hjørnet. Jeg har forlænget weekend endnu igen, idet jeg har taget fri torsdag + fredag og derfor først skal møde på arbejde på tirsdag. Så nu må det gerne snart blive onsdag :) Jeg er lidt træt af tæppet, men jeg tror blot det er nyhedens interesse der har fortaget sig. Nu vil jeg bare gerne have det færdigt så jeg kan putte mig under det :)
Og så lige dåbskortet jeg lavede igår. Oprindeligt lød bestillingen på "noget med OB" og jeg gik igang med en fodbold... Men det spillede overhovedet ikke for mig, og jeg måtte høre om et almindeligt kort var ok. Det var det heldigvis, og jeg er blevet ret tilfreds med dette.

Hvis du stadig læser med, så tak for kigget og for de kommentarer I lægger :)
Anne

7 kommentarer:

Benita sagde ...

Det er et superflot tæppe du er igang med. Jeg tror en naturfarvet (på papirsprog kaldet kraft) kant vil være pæn til tæppet.

Jeg glæder mig meget til at modtage det superflotte tæppe med posten - til jul vil være helt fint. :)

Karina sagde ...

Sejt kort. Jeg kender godt det der med nyhedsværdien. Men det bliver superflot.

Marianne sagde ...

Dit tæppe er virkelig super flot - men jeg kender også godt der med, at det ikke bliver ved med at lige spændende.... :o) Og dit dåbskort er virkelig, virkelig super sejt :o) :o) Hav en dejlig aften...

Thanni sagde ...

Hold op hvor bliver det et skønt tæppe! :)....det måtte også gerne finde vej til Aalborg da ;p

Susanne sagde ...

Kan kun være 100 % enige med de andre - det tæppe er bare super flot:) Og rigtig fint kort- det kan da kun gøre lykke.

God pinse til dig:)

LaChris sagde ...

Wau det bliver bare SÅ flot det tæppe!! Jeg ville sætte en turkis kant på....nu kan farverne jo godt snyde, så hvis det slet ikke er turkis jeg ser i nogle af firkanterne, så må det vel være en lys blå!? Kortet er rigtig sødt og frækt ;O)

Cowgirl sagde ...

Jeg ville også vælge en turkis ell. svag rosa kant til det fantastiske tæppe du er igang med. Man kan jo også lave sin egen kant af strimler som syes sammen af netop disse to farvevalg og så monteres tæppet. Sender gerne adressen så tæppet kan ligge i "min" sofa !!!